Partner: adidas

Feladat: adidas Hard-Wired szezonnyitó futball cipő csomag instagram és youtube kampánya

Részletek: Az adidassal 2019-ben is közösen készítettük el a 2019/2020-as futball szezon nyitó cipő kollekciójának kampányát egy harmadik féllel, a HPS kreatív ügynökséggel. A kampány 2 részből állt, egyrészről miután megkaptuk a legújabb cipőket, instagramon keresztül egy termékbemutatót készítettünk, ami több, mint 35000 liket eredményezett (10 poszt), illetve több 10000 sztori megtekintés.
Csekkold a highlight sztorikat!

A kampány második vonalában a HPS ügynökség által kitalált gól-utánzás kampány zajlott, ahol a 4 cipő nemzetközi arcának számító Salah, Pogba, Messi és Dybala góljait kellett leutánoznunk. A csapatból ketten vettünk részt a forgatáson, amelyeket végül instagramra és youtubera publikáltunk.
A kampány célja az volt, hogy a főleg fiatalokból álló bázis kimenjen a futballpályára és az általunk feltöltött gólokat leutánozza, feltöltse instagramra, használja az #adidasdeal hashtaget és cserébe 1 játékos megnyerhette az általa kiválasztott legújabb cipőt.
Pogba gólja: https://youtu.be/bAPNMkrkqAg
Messi gólja: https://youtu.be/rWEC5CXOSLw
A videók össznézettsége 60000-re rúgótt, amelyből végül a 4 játékos góljait számítva (a kampányban még Istenes Bence és Kállai-Saunders András vett részt) 110 játékos vett részt beküldőből 80 a mi góljainkat utánozta le.

Extra: A kampány megmutatta, hogy egy adott kategóriába sorolható influenszer jelentősen nagyobb befolyásoló erővel bír, mint egy olyan, aki minden kategóriában jeleskedik, de nem köthető szigorúan egyikhez sem. Továbbá készítettünk egy fűző vs. fűző nélküli videót az X19 cipővel.

LINK: https://youtu.be/qllhgiHH_ck