2022

114 ezer néző / videó, +110 ezer követő a különböző közösségi média felületeinken, 65 offline megjelenés, 3 magyar meccs, 2 új futballhoz kapcsolódó szolgáltatás, és 2 új hosszútávú ügyfél, amikkel együtt már 5 állandó partnerrel dolgozunk együtt 2023-ban.

⬇️ RÉSZLETESEBBEN ITT OLVASHATSZ RÓLA ⬇️

Februártól cégformába lépett át a 6 fős csapat által működtetett Freestyle FC csapat és Freestyle Solution Kft néven folytatjuk. Ügyvezetője Tarcsi Bálint, aki 2006 óta erősíti a társaságot, tulajdonosa Lipták Zoltán a csapat szakmai vezetője lett. Szabó Milán a futballisták közösségi médiáját kezeli, Hajagos Máté offline projekt menedzserként tevékenykedik, míg Hamza Nabil community leader feladatokat kap 2023-ra.

A közösségi média a legfontosabb alappillére a vállalatnak. Egyrészről az idei évben a második legmagasabb nézőszámot produkáltuk az évre vetítve, ami 6,5 millió volt Youtube-on, 20,5 millió Tiktok-on. A videónkénti átlagos nézettségünk a Google felületén 114 000 néző, míg a violinkulcsos ikon platformján 120 000 néző gyűlt össze a tartalmaink alatt.

youtube_2022

Legfontosabbnak azt emelném ki, hogy Magyarországon továbbra is a Freestyle FC csatornája a legmagasabb eléréssel és követőszámmal rendelkező futball tematikájú oldal. Többek között olyanokat utasítunk magunk mögé, mint az M4TV, Fradi Média, MLSZ TV, és sorolhatnánk még. Külön megtiszteltetés, hogy az MLSZ TV youtube csatornájára idén mi gyártottuk a legnépszerűbb tartalmat Fiola Attila és Lang Ádám válogatott labdarúgók segítségével.

A lehetőségek kiaknázását és a kreativitást tekintve továbbra is élen járunk. A 2022-es esztendőben az élőszereplős youtube videók, amelyekben futbalisták szerepeltek a Freestyle FC oldalán érték el a legmagasabb számot, közel dupláját, mint más magyar csatornák tartalmai. A mi esetünkben 100-120 ezer néző tekinti meg ezen tartalmakat.

Ugyanakkor idei legnagyobb érdemünk nem a fentiek, hanem az egyik kiemelt partnerünkkel az R-GOL lengyel futballbolttal folytatott együttműködésünk hozománya. Együttműködésünkben a cég teljes közösségi média marketingjét (facebook, instagram, tiktok) és az ügyfélszolgálatot is cégünk látja el. Idén kiemelt eredmény született. Kuponkóddal mérjük a csapat vásárlóerejét, amely a tavaly 1087-hoz képest 318-cal, azaz 1405 vásárlóra nőtt. Átlagos kosárérték 42000 Ft. Ezen felül a közösségi média oldalak üzemeltetésében is áttörő eredményt hoztunk, lakosság arányosan a legnagyobb növekedést értük el (230%) a cég többi országbeli kirendeltségével szemben, de a hazai piacot is uraljuk.

Offline oldalon sem maradtunk hoppon, a 21-es év 32 megjelenését 65-re dupláztuk, ahol a Magyar Válogatott 3 mérkőzése, az OGEX 15 gamer eseménye, a FINA Vizes Világbajnokság 3 meccse, Teqball és Ronaldinho gálameccse és a Zánka Erzsébettábor 5 eseményét színesítettük. Ezen felül két új futballhoz köthető szolgáltatással is bővültünk. Az egyik a futball labda kiállítás, amely már most 4 helyszínen járt, illetve a Steqerz csapatával a Teqballt is új köntösben kínáljuk egyedülálló sportágbemutatóval.

A gyökerekhez is visszatérve Hajagos Máté és Vég Benedek megnyerte a két hazai bajnokságot, sőt előbbi hosszas küzdelem után az online megmérettetéseket követően kijutott a Red Bull Street Style Világbajnokság döntőjére is, ahol 16 országból érkezett versenyzőkkel mérte össze magát a férfi mezőnyben. Ez a magyar freestyle foci elmúlt 13 évének legnagyobb eredménye.

Köszönetet kell mondanunk idén mindenkinek, akikkel együtt dolgoztunk, kiemelt partnereinknek pedig külön köszönet jár, mint a Magyar Labdarúgó Szövetség, MTK Budapest, Acershop, R-GOL és a Penta Mediának. 2023 már ránktörte az ajtót, az Eventivel közösen az FTC szurkolói zónájában találhattok meg minket, de a Porsche Magyarország eseményét is feldobjuk.

⬇️ EZÉVI LEGSIKERESEBB YOUTUBE VIDEÓNK ⬇️

Érdekelne mobil focilabda kiállításunk?

ELÉRHETŐSÉGÜNK
Küldj nekünk üzenetet!
Selected Value: 1
Kérem állítsa be egy 1-10 skálán mennyire sürgős választ adnunk üzenetére. Átlagos feldolgozási idő 1-3 nap.