adidas

A három csíkos márka és a magyar freestyle foci teljesen egybeforrott. A freestyle foci válogatott 2006 óta szponzorációs megállapodásban volt a nagymárkával egészen 2020-ig.

KAMPÁNYVIDEÓ
0 .
ÓRÁNYI MÁRKAMEGJELENÉS
0 M
CIPŐBEMUTATÓ VIDEÓ
0

⬇️ RÉSZLETESEBBEN ITT OLVASHATSZ RÓLA ⬇️

A 2017-es évben egyre több megbízást kaptunk proaktív szemléletmódunk miatt. Közösen rendezhettük meg a 2017-ben visszatért adidas Predator magyar kampányfilmjeit kreatív szempontból, ahol Hrutka Jánossal és Holman Dáviddal dolgoztunk együtt.

2018-ban két nagy kampányban is szerepet kaptunk, az egyiket pedig teljes egészében mi irányítottuk. A Tango Liga az utcai focisták bajnokságával hódított teret a nyugaton, majd itthon is. A feladatunk egy "válogatott" összehívása volt a social median keresztül, amelyet 5 videós, egyszerű kihívással igyekeztünk megtenni. Az 5 feladat 221 db játékost eredményezett, amelyből a legjobb 16 a magyarországi selejtezőbe, majd a Varsóban megrendezett döntőbe jutott.

Ugyanebben az évben social media tréninget tartottunk leendő utánpótlás válogatott labdarúgóknak, illetve imázsvideóként bemutattuk a különleges Glitch focicipőt is! Összmegtekintésünk akkor 1,5 millió fölé emelkedett. 2019-ben a Hard-Wired kampányban tanácsadói szerepet kaptunk, amely eredményére a mai napig is büszkék vagyunk. A nagy celebekkel szemben 300%-kal jobb eredményt értünk, ugyanis a mi videóinkra érkezett nevezések száma az akkori versenyre ennyivel több volt.