Oldal kiválasztása

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://freestylefoci.hu) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.freestylefoci.hu/Altalanos-szerzodesi-feltetelek és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: www.freestylefoci.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek

A termék kiválasztása

A vevőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az eladó webáruházában eladásra kínált termékei közül. A vevő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. E bővebb ismertető tartalmazza a kiválasztott termék valamennyi lényeges tulajdonságát, különösen amelyek annak megvásárlása szempontjából jelentősek (így annak vételárát, szállítási díját, raktáron való elérhetőségét, a terméktől függően annak összetételét és minőségét, továbbá, hogy a termék milyen színváltozatokban és méretben áll rendelkezésre). Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár ikonjára kattintva ellenőrizheti a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha vevő megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen a “Pénztár” gombra kell kattintania. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (DPD futárszolgálattal)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Barion tárcával való fizetés (a Barion oldalán történt regisztrációt követően); vagy
  • Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés (a Simplepay fizetési módszerrel)
  • Banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése “függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel) Az átutaláshoz szükséges adatok: Kedvezményezett neve: Lipták Zoltán. Bankszámlaszám: 11773171-00353896 (OTP Bank). Közlemény rovatba kérjük a rendelésszámot beírni, valamint a megadott pontos összeget átutalni.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

A megrendelés elküldésével vevő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy eladó a vevő adatait – így különösen nevét, elérhetőségét, a termék kézbesítési címét és a fizetésre vonatkozó adatokat – kizárólag a megrendelés teljesítése céljából, az ehhez szükséges ideig kezeli és használja fel. Eladó kijelenti, hogy harmadik személy vevő adataihoz nem férhet hozzá, mely alól kivételt csak a futárszolgálattal történő kézbesítés képez: ez esetben eladó a vevő (vagy vevő által megjelölt harmadik személy) nevét, és az általa megjelölt kézbesítési címet ismerteti a futárszolgálattal, amely a sikeres kézbesítés céljából az ehhez szükséges ideig a jelzett adatokat kezeli.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, a termék adóval megnövelt teljes összegét (tehát tartalmazzák a törvényben előírt áfát, illetve, ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek), tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, mellyel további költségek merülnek fel. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása a termék megrendelését követő 24 órán belül megtörténik. A megvásárolt terméket a rendelés beérkezését követő 72 órán belül átadjuk a DPD futárszolgálatnak, annak várható kézbesítési idejéről a vásárlónak küldött visszaigazoló e-mailben adunk tájékoztatást.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van bankkártyás vásárlásra, banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a DPD futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Eladó vállalja, hogy a vevő által megrendelt terméket a megrendelés napjától számított 30. napon belül kézbesíti a DPD futárszolgálat (teljesítési határidő).

Szállítási díjak:
A belföldi szállítási díj: bruttó 1290 Ft

A csomagok szállítását Magyarország területén a DPD futárszolgálat végzi. Amennyiben külföldről vásárolna, kérem keresse fel a shop@freestylefoci.hu email címen a Szolgáltatót.

Részletes szállítási információk az alábbi oldalon találhatók: www.freestylefoci.hu/content/szallitasiinformaciok

A szállítástól elállás
Ha vevő által megrendelt termék nem áll az eladó rendelkezésére (nincs raktáron), köteles erről vevőt haladéktalanul értesíteni. Ekkor vevőnek lehetősége nyílik a rendelés módosítására, és a szerződéstől való elállásra is.

Szavatosság

Eladó szavatolja, hogy a megvásárolt termék annak kézbesítésekor sérülésmentes; rendelkezik mindazon jellemzőkkel, amelyekről vevő a termék megvételekor a webshopban tájékoztatást kapott, így amely feltételekkel a felek között a szerződés létrejött; megfelel továbbá a vonatkozó jogszabályi feltételeknek és a vásárló reális elvárásainak; valamint használható arra a célra, amelyre az adott termék általában használható. Eladó a terméket a felek közötti szerződésnek megfelelő mennyiségben, méretben és színben kézbesíti.

Amennyiben a termék az átvételt követő 6 hónapon belül meghibásodik, úgy kell tekinteni, hogy az adott termék már az átvételkor hibás volt. Ellenkező kikötés hiányában, vevő jogosult arra, hogy a hibás termékre, a termék átvételét követő 24 hónapon belül reklamációt terjesszen elő. Ez nem vonatkozik olyan hibákra, melyekre tekintettel vevő árkedvezményt kapott (árcsökkentett termékek); a szokásos használatból keletkező értékcsökkenésre;  azokra a szokásos használat során keletkezett hibákra, melyekről a vevő már az értékesítés során felvilágosítást kapott és melyek a vevő számára már az átvételkor is nyilvánvaló volt; egyes speciális, a használat jellegével összefüggő esetekre.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar. A megrendelés beérkezéséről küldött visszaigazoló e-mail üzenettel eladó igazolja, hogy a megrendelésben felsorolt termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés a felek között létrejött. A megkötött szerződést azonban technikai okokból nem iktatjuk, így utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a alapján a vevőt a termék átvételét követő 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

A 14 napos elállási határidő azon a napon kezdődik, amelyen a vevő, vagy a vevő által megjelölt harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát az eladó „A vásárlóval szerződő vállalkozás adatai” pontban meghatározott elérhetőségein köteles bejelenteni.

Eladó kijelenti, hogy vevő a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 2. melléklete szerinti, megfelelően kitöltött nyilatkozat-minta eladónak történő megküldésével is gyakorolhatja elállási jogát.

A vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt az eladó megadott elérhetőségeire elküldi elállási nyilatkozatát. Több termék adásvételekor – amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik – az utoljára kézbesített termék kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vevő az elállás jogával.

Amennyiben eladó nem tudja legkésőbb a megrendelést követő 30. napig kézbesíteni a terméket, vevő számára megnyílik az elállás joga. Vevőt ebben az esetben semmilyen költség nem terheli.  30 napot meghaladó kézbesítés esetén továbbá vevő – választása szerint – élhet a rendelés módosításával is.

Vevő köteles eladó számára az elállással érintett terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni eladó címén. A termék visszaküldésének közvetlen költségét vevő viseli, így a postai utánvéttel küldött terméket eladó nem veszi át.

Ha vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül eladó visszatéríti a vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve az eredeti kiszállítási költséget is. Azonban a vételár visszatérítését mindaddig visszatarthatja eladó, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Eladó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha vevő ettől eltérő fizetési módot jelöl meg vagy ebbe beleegyezik; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Panaszkezelés módja

Vevő a megvásárolt terméket vagy annak kézbesítését érintő panaszát írásban, az eladónak címzett tértivevényes levél, vagy e-mail üzenet formájában jelentheti be. Az előző pontban szabályozott, a termék kézbesítésétől számított 14 napon belüli, indokolás nélküli elállását a vevő az eladó telefonos elérhetőségén is bejelentheti. Eladó valamennyi elérhetősége megtalálható a „Vevővel szerződő vállalkozás adatai” cím alatt.

Vevő köteles a hibát annak felmerülését követően haladéktalanul bejelenteni, és szükség esetén tartózkodni a termék további használatától, illetve olyan állapotban megóvni a terméket, amelyben dönteni lehet a panasz alaposságáról. Amennyiben vevő a panasz mellett a termék hibájának megvizsgálását is kéri eladótól, úgy azt köteles a saját költségén postai, vagy más olyan úton visszaküldeni eladónak, mely során az általános tapasztalatok szerint nem várható további sérülés a kifogásolt termékben.

Eladó a bejelentett panaszt annak kézbesítésétől számított 14 napon belül megvizsgálja. E vizsgálat különösen arra terjed ki, hogy a termék már a kézbesítését megelőzően is hibás volt; vagy a hiba a termék rendeltetésellenes használata miatt alakult ki. Eladó a vizsgálat során figyelembe veszi a kifogásolt termékhez hasonló, korábban eladott termékekkel kapcsolatos általános tapasztalatokat is. Eladó a vizsgálat eredményéről vevőt a panaszban megjelölt értesítési címén tájékoztatja. A tájékoztatást a panasz kézbesítésétől számított 14. nap eltelte előtt a vevő által megjelölt kézbesítési mód szerint e-mailben megküldi, vagy postára adja. A tájékoztatás tartalmazza eladó vizsgálatának eredményét, és szükség esetén az általa felajánlott, vevőt megillető kellékszavatossági lehetőségeket is (termék kijavítása, kicserélése, árleszállítás).

Az előző pontban szabályozott, a termék kézbesítésétől számított 14 napon belüli, indokolás nélküli elállás esetét kivéve, az ezt követően bejelentett vevői elállást eladónak csak abban az esetben áll módjában elfogadnia, ha a termék nem felel meg a szerződésben, vagy a jogszabályban meghatározott követelményeknek, vagy egyértelműen megállapítható módon már a kézbesítést megelőzően hibás volt..

Megrendelés módosítása, törlése
Eladó a megrendelés részére történő megérkezésekor a vevő részére haladéktalanul értesítést küld a rendelés felvételének tényéről, mellyel a felek közötti szerződés létrejön.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Szerzői jogok

Miután a http://freestylefoci.hu, https://freestylefoci.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A http://freestylefoci.hu, https://freestylefoci.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos http://freestylefoci.hu, https://freestylefoci.hu a weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a http://freestylefoci.hu, https://freestylefoci.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

A vásárlóval szerződő vállalkozás adatai:

A szolgáltató neve: Lipták Zoltán kisadózó
A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1173 Budapest, Kövirigó utca 23.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: shop@freestylefoci.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma: 52594434
A szolgáltató adószáma: 69028559-1-42
A szolgáltató telefonszáma: +36 30 910 50 72
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
EZIT Kft. Cím: 1097 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. Telefon: +36 1 700 4030 E-mail: info@ezit.hu