DVSC X FFC

Elkezdtünk dolgozni egy klub Tiktok csatornáján, rögtön az egyik legnépszerűbb oldallá váltak a platformon a magyar csapatok között! 3 hónap, 10 000 követő!

MAGYAR KLUBOK RANGSORA NÉPSZERŰSÉGBEN A TT FELÜLETÉN.
0 .
Tiktok követők száma 3 hónap alatt
0 +
LÁJKOK SZÁMA
0

⬇️ RÉSZLETESEBBEN ITT OLVASHATSZ RÓLA ⬇️

2023 február elejétől kezdtük el a közös munkát a DVSC csapatával, ahol a trendeknek megfelelően a gyors, rövid, catchy tartalmairól híres Tiktok platformján szerették volna megvetni a lábukat. A cél a pozitív, de egészséges kommunikáció kialakítása a szurkolók és a csapat között, eddig Magyarországon nem imert trendekkel, koncepciókkal. Jelenleg a Tiktok platformján 1 év leforgása alatt alacsony budget kerettel 16 000 követőt szereztünk - ezzel a klub a 4. helyet foglalja el a közösségi média Tiktok bajnokságában - bár utolsóként szálltunk be - 360 000 like-t gyűjtöttünk, és Debrecen lakosságának 8%-a lett aktív fogyasztója a tartalmaknak.

Nyilván, akik ebben a piaci környezetben dolgozzák, tudják, hogy a legfontosabb lépés az eredményes munka érdekében a játékosok töretlen bizalma és kedve arra, hogy közös projektet hozzunk létre, amelyekben mind a játékos, a klub és mi, mint tartalom készítők is örömünket leljük. Ezt első körben a lehető legmagasabb minőségű fotók azonnali elérhetőségével váltunk a játékosok kedvencévé. Ezt követően az adott koncepciók elkészítésében is nyitottá váltak, amelyeket a számok is tükröznek.

Külföldi sikeres klubokat nézve a jelenleg Tiktokon tomboló Capcut trendek mindent visznek. Ha csak ilyen tartalmat gyártanának ezek az óriások is folyamatosan növekednének, de mi a helyzet a relatív kisebb csapatokkal?

Fontos tanulság volt számunkra, hogy inkább a minőségre, mint a mennyiségre koncentráljunk. Fontos, hogy a szurkolók olyan információkhoz jussanak kedvenc klubuk játékosaival kapcsolatban, amiket a tv-ben, saját instagramjukon nem érnek el. Így a tartalomfókusz minden esetben tudásuk és személyes élményeik új köntösben történő megosztására koncentrálódik, hiszen a boldog játékos őszinte reakciói, megnyilvánulásai tudják közönségkedvenccé tenni.

A közösségi média nem csak egy "muszáj, hogy legyen" részlet, hanem egy komoly bevételi forrás. Minél több elérést tudunk generálni, annál nagyobb értékű szponzorációs megállapodások köttethetnek, vagy adott platformok tekintetében nagyobb bevételek realizálódhatnak. Egyértelműen nem összehasonlítható, de tudta, hogy a Liverpool FC a Youtube videói révén havi 15-17 millió forintot keres csak a videón belül elhelyezett felugró hírdetésekkel? A cél az adott platform számai végetti tranzakciók megkötése, amelyek a szerződött félnek, a klubnak, a játékosoknak és természetesen a szurkolóknak is előnyösek.