Esettanulmány

Létezik-e mérhető és megtérülő social média kampány? Látjuk a számokat, az eléréseket, a jobbak hosszútávú kuponkód alapú szerződéseket kötnek, ahol látják az adott influenszer erejét, és hogy ez mekkora profitot hozhat. Ugyanakkor a kérdés:
Vajon megtérülhet-e egy influenszer kampány, egy fellépés vagy egy promóció?

Több magyar futball klubbal volt már együttműködésünk, ahol számtalan fiatal jött oda hozzánk a meccs előtt, hogy miattunk jöttek ki, mert találkozhatnak velünk. Sokszor egy mérkőzés, még ha nagy csapatok is találkoznak sem feltétlenül vonzó a fiatalok számára, mert a konzolok világában egy átjátszott éjszaka sokszor többet ér.

Mi mindig komplex csomagot ajánlunk, ami klubok esetén:

1. Social media story / poszt felhívás –> meccs / esemény hirdetése
2. Közös videó youtubera –> meccs / esemény hirdetése
3. Fellépés a fanzoneban, vagy a félidőben, VIP aktivitással összevonva
4. Ajándék a fellépésen a szurkolók számára (pl. dekázóverseny, panna verseny, félidei showról kirúgott labda, stb)

Átlagosan egy fellépésünk közel 250 000 Ft (br.) árba kerül. Egy mérkőzésjegy körülbelül 2500 Ft/fő-re jön ki. Átlagban azt tudjuk mondani, hogy 100-200 főt meg tudunk mozgatni egy ilyen eseménnyel, ami min. 250 000 Ft bevételt jelent a klubnak. Mivel a Freestyle FC követőinek demográfiáját tekintve főleg fiatalokról beszélünk, így kísérővel-kísérőkkel is érdemes számolni, és ezen felül még ott van a meccs közbeni fogyasztás, ajándéktárgyak, stb.
Azaz. Egy megrendelés minimum nullszaldót eredményez, de inkább profitot generál a klubnak.

Kérdezhetné bárki, hogy honnan gondoljuk, hogy ez igaz?
Egy-egy megmozdulás alkalmával közel 100 fiatal ír nekünk a közösségi média felületeken, hogy valóban kint leszünk-e, továbbá egy adott szituációban kóddal tudtunk mérni belépést, amelynél 142 db belépő használta az általunk generált kedvezménykupont.