LAYS X FFC

A Lays a BSP Kft-vel közösen kibérelte a Bajnokok Ligája elődöntője és döntője közti idősávot a youtube platformon. Két olyan tartalmat is készítettünk, amely a brand értékét nagyban növeli, nézzük mik is ezek.

VIDEÓNK KERÜLT BE A TOP50 LEGNÉZETTEBB VIDEÓBA A YOUTUBE FELKAPOTTBAN!
2/ 0
NÉZŐT ÉRTÜNK EL 1 HÉT ALATT!
0
LIKE 1 HÉT ALATT
0

⬇️ RÉSZLETESEBBEN ITT OLVASHATSZ RÓLA ⬇️

A Lays magyarországi ügynöksége a BSP Kft áprilisban keresett meg minket az együttműködéssel kapcsolatban, mi pedig kaptunk a lehetőségen és mindenképpen egy grandiózus ötletet, ötleteket szerettünk volna megvalósítani. A partner pedig nyitott volt rá, ami nagyon ritka, hogy szabad kezet kapunk az ötleteink megvalósításában. Az egyik videó a világ legmagasabb sorfaláról szólt, míg a másik a világ legmagasabb labdalevételéről.

Az első videót, amely a sorfalról szólt talán az eddigi legnagyobb reklámfelülettel láttuk el, amely a magyar közösségi média piacon eddig előfordult. A 4 méter magas és 8 méter széles fal 32 négyzetméternyi fizikai reklámot jelent a videóban, ami majdnem 2x akkora, mint egy óriásplakát. Ezt a videót másodjára tudtuk csak felvenni az időjárási viszontagságok miatt és egyben a legnehezebb lövést is bemutattuk eddigi közösségi média pályafutásunk során, amellyel magunk mögé utasítottuk az F2Freestylers 3,7 méter magas lövését.

A második tartalomnál egy adhoc felmerülő problémát kellett orvosolni. Ugyanis a videó felvétele közben derült ki, hogy közel életveszélyes dologra vállalkoztunk. A 104,5 km/h-val becsapódó labda kiszámíthatatlan mozgása miatt a videónk meghiúsulni látszott, de rögtönöztünk és a videót utólag vágtuk meg, amelyre természetesen a videó végén felhívtuk a nézők figyelmét is. Vajon hogy csináltuk? Ez egy következő videóban fog majd kiderülni.

Ügyféloldal, talán itt láttuk először azt, hogy az ügyfél teljes mellszélességgel ott van mellettünk és segíti a megvalósulást. Ugyanakkor láttuk a félelmet a szemükben, hogy bizony ezek nagyon nehéz dolgok és vajon hogy fog sikerülni. Végül a legerősebb videóinkká váltak és a kampány sikerrel zárulhatott, akárcsak a Manchester City Bajnokok Ligája címszerzése.