Partner: Puma Magyarország

Feladat: Esport kihívás népszerűsítése és zsűrizése

Részletek: A Puma azzal az ajánlattal keresett meg minket, hogy Nessaj (youtuber – gaming) és Molnár Gabó (hivatásos esportoló) vegyünk részt egy közös év végi akcióban, ahol az esporthoz kapcsolódó FIFA nézői gólokat kellett értékelni. Az aktivitás részleteiben 3 db mikroinfuenszer posztban, 9 sztoriban és 2 db személyes részvételben állapodtunk meg.

Extra: Szokásunkhoz híven nem elégedtünk meg a “kirakom és jólvan” megoldással, hanem egyedileg szerkesztett képeket helyeztünk el a közösségi média platformon, ami az ár/érték arányban a legjobb eléréseket hozta.

LINK:
https://www.instagram.com/p/CIBcvWxAdFJ/
https://www.instagram.com/p/CIRAW3nAuC1/
https://www.instagram.com/p/CI1JigVg8Yu/
https://www.youtube.com/watch?v=NoQAfugTCo8